Senin, 05 Maret 2012

[INFO] 120302 WM ENTERTAINMENT’S MESSAGE ABOUT B1A4′S NEW SONG



Hello. This is WM Entertainment.
One of the tracks, “This Time Is Over”, from B1A4’s official full length album which is dropping on March 14th, will be revealed before the album. It will be released through online music sites on March 5th at 0:00 AM.
We ask that you look forward to all the tracks on B1A4’s first full length album and we ask for a lot of interest and love towards the B1A4 members who worked hard, day and night, to show a good sides of themsleves towards fans.
We plan to update additional information about the album later on so please check the official notice later.
Thank you.
Halo, Ini WM Entertainment.
Salah satu track, “This Time Is Over”, dari Album Full resmi B1A4 yang akan rilis tanggal 14 Maret, akan terungkap sebelum albumnya. Lagu tersebut akan rilis melalui website musik online pada tanggal 5 Maret jam 00.00 AM (4 Maret 22.00 WIB)
Kami memohon supaya kalian menunggu semua track yang ada di album full B1A4 kali ini dan kami mohon untuk memperlihatkan banyak ketertarikan dan cinta untuk member B1A4 yang telah bekerja keras, siang dan malam, untuk menunjukkan sisi bagus dari mereka kepada fans.
Kami berencana untuk meng-update informasi tambahan tentang album nanti jadi dimohon untuk selalu mengecek notice resmi nantinya.
Terima kasih.
Source: b1a4’s homepage 
Trans cr: hyejin@b1a4trans
IDN Trans: ekaaputri10 @ alwaysb1a4indo
TAKE OUT WITH FULL CREDIT

Tidak ada komentar:

Posting Komentar